rysunki-asi.blogspot.com ®

Pierwszy, jedyny, oryginalny blog z portretami lalek stardoll oraz makijazami

     by 1997Asia ®


Dodatkowo rysunki z mojej szuflady : )

Joanna.

licznik odwiedzin

poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Regulamin


Dopoki blog sie nie rozkreci rysunki wykonuje DARMO!!!


 REGULAMIN

Abym mogla zrobic ci portret musisz byc obserwatorem bloga!!!


1. Zglaszasz sie do rysunku w mojej ksiedze gosci

2. Trafiasz do blogowej kolejki 

3. Nie poganiaj mnie! Bedziesz czekac max.2  tygodnie. Dam ci znac w twojej ksiedze gosci kiedy rysunek bedzie gotowy.

4. Staraj sie nie robic wielkich zmian w swojej lalce.

5. Obrazy sa chronione prawami autorskimi wiec kazda proba kopiowania zle sie konczy!!!

6. Jedna lalka, jeden portret!

7. Nie badz nachalny, bezczelny! Nie pros mnie o portret na swoje konto wiecej niz 1 raz! 1 konto 1 portret. Takie zasady. Nie lubie jesli ludzie wykorzystuja mnie i to co robie...

8. Punkt nr 7 jest po to aby uniknac kopowiania moich rysunkow.




Dziekuje za przeczytanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz